Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










maandag 30 mei 2011

Eindelijk weer zon!

Niet te geloven hoe vlug ik die regen alweer zat was! Het is weer genieten van mijn tuin, heerlijk!


Onder het genot van een kopje koffie, lekker wat met wolletjes uitproberen. Als het lukt, laat ik het resultaat wel zien. Anders niet! ;)
Boven mij zit een merel op haar nest, het is net een zoekplaatje.


En of ze me de hele tijd ook in de gaten houdt! Dan maar geen rozen opbinden, dat zullen a.s. vader en moeder merel vast niet leuk vinden!
Dan heb ik ook nog een foto van vader merel. Zoals elke avond trakteert hij ons op een concert, ik hou van merels! :D



1 opmerking:

Christine zei

Oh Gini, Gelukkig kan ik nu weer een reactie op je weblog achterlaten.
Gister lukte het niet.
Pa zit er lekker bij, en wat heerlijk om een privé concert te krijgen.
Wat is de natuur toch mooi he!!!
Wat ga je maken van die 3 vierkantjes wol??
Knuf Chrissie

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.