Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zondag 24 juli 2011

Vakantie in Staphorst

Ja, wij hebben eindelijk vakantie! Het begint er al mee dat de verkoudheid absoluut van geen wijken weet en ik alleen wat hoesterig en rillerig om me heen zit te kijken. Wat ik zie?

Dit is mijn uitzicht dus. Storm en regen buiten, herfst op mijn raam.
Gelukkig is het lekker behaaglijk binnen, met mijn vest en sokken aan. Na de clubdag heb ik mijn werkkamer weer aardig op orde gemaakt, wat als nadeel heeft dat je weer van alles ziet om te gaan doen!

Dit hertje hing allang te wachten om er iets mee te gaan maken. Een beetje rommelend door de lapjes kwam ik deze achtergrond tegen. Een K. Fassett lapje waar ik eigenlijk niks mee kon. Maar deze combinatie vond ik toch wel geslaagd.:)
Vandaag nog een beetje rijgen en morgen nog wat quilten, dan kan ik de volgende keer weer wat meer laten zien.


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is hier nu eíndelijk droog. Lekker handwerken gaat wel met dit weer.

Christine zei

Oh Gini, wat erg!!!
Dat is niet leuk meer, en als je je dan ook nog beroerd en rillerig voelt bahhhhh.
Veel beterschap meid.
Je hertje.......... och wat een lieverd is dat en geweldig hoe ze op dat mooie stofje tot haar recht komt.
Ik vind het een prachtige vorm, heb je die uit een boek ofzo?
Knuffels Chrissie

Gingini zei

Volgens mij was het een plaatje op een fotoboek van misschien de Hema. Weet het niet zeker meer. Het beestje hing al wel een jaar aan de muur. ;)
Eigenlijk is dit weer beter om te handwerken dan boven de 30 graden en met plakhanden in de schaduw. Dus maar flink aan de slag!

Corina zei

Oh, dat hertje komt zo zeker goed tot z'n recht. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat...

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.