Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zondag 7 augustus 2011

Cadeautjestijd!

Elk jaar begin augustus ben ik cadeautjes aan het maken voor mijn zusjes. Eigenlijk hoorden ze dan al lang af te zijn, maar meestal ben ik dus laat of heel laat. ;)

Voor mijn verjaardag dit jaar kreeg ik ook hele mooie zelfgemaakte cadeautjes. Onze Catty op linnen. Wat een heerlijkheid om naar te kijken. :)
En onze Axel op papier! Ik ben nog steeds heel erg blij met deze cadeautjes!

Maar nu is het mijn beurt. :) Als antwoord op de high tea uitnodiging, een theekopjes tasje met rits.
Met meteen een tweede kopje erbij voor mijn jongste zusje. Kunnen ze samen 'theedrinken' ;)
Hier nog een foto van de binnenkant. Leuk toch?
Maar ik heb drie zusjes en voor één van deze zusjes is het dit jaar een heel bijzondere verjaardag. Daarom wordt het voor haar ook een heel bijzonder cadeau. Gelukkig heb ik nog een dagje de tijd om het af te maken! ;)

4 opmerkingen:

Christine zei

Wowwwwww en dat doe je "zomaar even"!!!
Maar maar maar, wat een talent.
Heb je dat uit je Gini bolletje gedaan, of toch een beetje met patroon.
Dan nog blijft het super knap en vooral SUPER LEUK!!!
Je bent een genie ipv Gini!!
Dikke knuffels Chrissie

Gingini zei

LOL
Een genie!! Haha! Dat valt reuze mee hoor. Maar zonder patroon ja. Gewoon net zolang bijknippen tot het een leuk model wordt. ;)

Anoniem zei

Oh wat leuk je huisdieren zo vereeuwigd.
Mooie cadeautjes heb je gemaakt Gini, heerlijk die sprankelende kleuren.

Gingini zei

Niks voor jou Josee? Een mooi Lodewijkschilderij?;)

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.