Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










woensdag 10 augustus 2011

Tweede Staphorstdag 2011

Vandaag was het de tweede Staphorstdag van dit jaar en weer was er een hele grote rommelmarkt! Ik ben dol op rommelmarkten, daar is heel veel te zien! :)
De allermooiste folklorelapjes lagen weer mooi uitgestald.

Iemand nog een schort nodig, netjes in een knoedel gedraaid?


Natuurlijk heb ik op de tasjes gelet. :)

Maar ook op andere dingen. Dit was echt een schatje!
En wat vind je van deze rollator? Helemaal bepakt en bezakt! Die mevrouw was goed geslaagd!
De goedkoopste fietsnetten die ik kon vinden waren €40,-. Maar ik heb ze ook van €60,- gezien. Prachtig zijn ze!

De mevrouw van de kralentasjes was er ook weer. Wat een dunne naaldjes!
Met hier nog wat affo's, alemaal even mooi!

Dit was alweer de tweede Staphorstdag. Volgende week woensdag komt de laatste Staphorstdag dit jaar. Daar kijk ik altijd naar uit, want dat is de grootste van de drie Staphorstdagen! Heel gezellig!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig die jasbeschermers. Staphorst is net een beetje te ver weg.

Christine zei

Oh dat ziet er ingewikkeld uit die tasjes breien, maar hoe een mooi resultaat.
Ben nog nooit in Staphorst geweest, erg he!!!
Zou niet eens weten waar het ligt, das nog erger misschien.
Genieten dus en hopelijk gaat het nog een beetje zonnig worden de 17de ook.
Ik zal ervoor duimen.
Liefs Chrissie

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.