Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zondag 11 december 2011

Sterrige feestdagen!


Onze kerstboom is dit jaar in het wit met zilver. De sterren die bij mij in de boom mogen hangen zijn dus allemaal helemaal wit!

Maar de andere sterren met kleurrijke randjes  mochten ook even in de boom op de foto. ;)
Allerlei restjes garen heb ik gebruikt voor de randjes. Zo zijn het met weinig moeite heel veel diverse sterren geworden. Voor je het weet heb je er 100! :)
Hier is goed te zien hoe hij gehaakt wordt. Voor die mensen die het nog even willen proberen, ik vond hier een beschrijving die ik heel duidelijk vond. Wel wat extra lossen in de punt maken, anders krijg je kromme puntjes.

Natuurlijk kon wit met goud niet ontbreken. Het is toch wel een hele feestelijke combinatie en mijn dochter heeft die in ieder geval meteen meegenomen. ;)

Sterrige feestdagen iedereen!
Heel veel sterren zijn al weggegeven en de rest van de sterren, die hangen voor een raampje bij mijn dochter feestelijk te zijn. :)


1 opmerking:

christina zei

In eerste instantie had ik niet door dat het gehaakte sterren waren. Wat zijn die mooi geworden!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.