Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










dinsdag 17 januari 2012

Fleurige hoofdband





Op speciaal verzoek heb ik deze hoofdband gemaakt. Het moest in de kleuren geel, groen of oranje zijn. Ook moest het hele voorhoofd bedekt zijn.

Hmm, hier is hij dus op de kop. ;) Maar toch, dit is hem geworden. De binnenkant is met zachte fleece gevoerd.  

En hier is nog eens te zien wat eigenlijk de basis was; zes gehaakt puff hexagons. Wat zijn er toch veel mogelijkheden met wat garen en een haaknaald. :)
Ik vond het een lekker zonnig projectje. Misschien ga ik nog wel meer van die Puffed Daisy Hexagons maken. Na de vierkantjes van de Black Spotted Blanket natuurlijk. ;)



6 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad een zonnig project. Het ziet er super uit.

Christine zei

Heel leuk geslaagd die haarband en heerlijk warm nu hij gevoerd is.Dat is wel heel apart geworden en zeker met die kleurencombinatie.
Knuf Chrissie

Corina zei

Oh helemaal geweldig! (maar dat verbaast je vast niet dat ik dat vind met deze kleurtjes...)

Ilonka zei

Wat een supermooi project en wat vrolijk.

Groetjes Ilonka

christina zei

Oh wat mooi is ie geworden. Lekker fleurig; daar zou ik ook wel mee willen lopen.

hannah zei

Dat is inderdaad heel leuk en fleurig geworden!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.