Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zaterdag 3 november 2012

Ufo-tas



 In mijn poging om dit jaar zoveel mogelijk Ufo's weg te werken, ditmaal een tas. Deze Ufo lag er al vanaf uh, 1994... Helemaal niet mooi gedaan in mijn ogen, geen mooie puntjes en al helemaal geen mooi quiltwerk.
Maar de lapjes waren allemaal restjes van zelfgemaakte bloesjes voor de kinderen toen ze nog klein waren en mij zeer dierbaar. De printstofjes zijn omgekeerd, ik hield toen al meer van effen dan van motiefjes.
Een quilt in stukken snijden is wel even slikken. Maar deze quilt zou ik echt nooit afmaken om aan een muur te hangen. Op deze manier is het een handige tas geworden, die ik met veel plezier zal gaan gebruiken. Want natuurlijk hou ik deze zelf. ;)

7 opmerkingen:

Christine zei

Hij is zo leuk geworden en helemaal gelijk dat je hem in de metamorfose hebt gegooid.
Nu gebruik je hem wel én met trots!!
Knuffels Chrissie

Breienmaar zei

Deze vind ik heel mooi! Leuk dat het ufo's afmaken zo lekker gaat!

Corina zei

Goed van je, dat je 'm toch aangepakt hebt en weliswaar anders dan het oorspronkelijke plan - het is een super affo geworden!

Unknown zei

Ik vind het een leuke tas geworden en ik begrijp dat je even moest slikken om het je quilt door te knippen...

christina zei

Een tas met geschiedenis. Prachtig

Anoniem zei

Goed idee om op deze manier je onaffe quilt tot iets moois te vormen. Ik vind het een prachtige tas!

Yvonne Römer zei

Heb jij een patroon van deze geweldige tas? Ik wil voor mijn dochter een tas maken
maar heb moeite om een patroon te vinden. Zou jij voor mij een kopie van het
patroon willen maken en opsturen?

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.