Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










maandag 10 juni 2013

Ufo update-dag. Nieuw project


Dit is mijn 'Home street'. Het huis van mijn moeder en die van twee van mijn zusjes ernaast. Het is de bedoeling dat het een rijtje van vijf huizen wordt. Het huis van mijn moeder centraal en de huizen van haar vier dochters ernaast. Op deze manier kunnen we allemaal in één straat wonen. :)












Als eerste heb ik de achtergrond aangepakt. Wat vloeiende lijnen in verschillende lapjes. Flink strijken en dan lijkt het alweer een stuk beter. 











Daarna heb ik het huis van mijn zusje van lapjes opgebouwd. Die is af en zit nu ongeveer op de goede plek gepind. De precieze plek bepaal ik later wel, als alle vijf de huizen af zijn.
 


Nu ga ik aan mijn eigen huis beginnen en hoop dat klaar te hebben voor de volgende update. :)

2 opmerkingen:

Corina zei

Ah ik hoopte al dat je met dit project aan de slag zou gaan! Succes!

baukje zei

Wat een prachtig idee en wat worden ze mooi!!!!!! Als je nog japanse lapjes nodig hebt.... ik heb er nog meer bijgekocht in de afgelopen tijd. Je roept maar hoor!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.