Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










donderdag 19 september 2013

Druk met batiks en zo

Druk met batiks, zo kun je deze week wel noemen. Want voor de Let's Twist to the Sixties bloghop is dat de opdracht. Wat ik maak kan ik nu nog niet vertellen. Wel dat ik het ontzettend verslavend vind om te doen!








Dit was dus het allereerste begin. De 27ste ben ik aan de beurt om te laten zien wat ik daarmee gemaakt heb. Dat is nog een week! Ik mag wel opschieten!











Wel moest ik vanmiddag een nieuw klosje machinequiltgaren kopen, want ojee, midden in het patroon is de boel op! Gelukkig is Quiltpalace dichtbij en kan ik weer verder quilten met de perfecte kleur! Nee, geen paars, aubergine!










Deel 1 van de Love Entwinend heb ik inelkaar gezet en ik ben bezig met de rand die eromheen moet. Ik zit nog te denken wat voor kleur al die puntjes rondom moeten krijgen, ja en dan nog maken natuurlijk! Volgende week begin ik met die mini rondjes, ik ga er ruim de tijd voor nemen. ;)

Deze week is echt een naaimachine week, komt natuurlijk ook door het herfstige weer. Mijn verstelwerk is weer klaar en ik heb ook weer wat kleine cadeautjes gemaakt. Altijd handig.








Dan nog een foto van onze Axel in z'n nieuwe outfit. Nu kan hij weer slapen zonder te bibberen. Eigenlijk vond ik het wel raar om hem kleren aan te trekken, maar hij is er echt heel erg blij mee. Op Pinterest heb ik heel wat modellen verzameld van zelfmaak hondenkleding en ideetjes.  Hij heeft nu dus een mouw aan, een beetje zoals de tekening van Pinterest hieronder.  Wie weet, maak ik ook nog eens een jasje, ik heb nog wel een oude jas. ;)


Dog sweater!



5 opmerkingen:

Quiltprinses zei

Wat staat Axel dat jasje lief!! Lekker warm.

Frederika zei

Succes met je Blog hop. Ik ben benieuwd wat je gaat maken. Spannend. Je Compas ziet er mooi uit. Ik heb bijna een halve in elkaar. Maar ik heb nog twee weken, nietwaar.
Je hond ziet er inderdaad erg tevreden uit.
Groetjes Frederika

Corina zei

Handig jasje voor Axel, hij lijkt er wel erg blij mee.

Karin zei

Wat een goed idee dat jasje voor Axel. Heerlijk dat hij nu weer kan slapen zonder te bibberen. Dat is toch zo sneu als ze het koud hebben.
Je batiksbloghop gaat vast helemaal goed komen. Heerlijk om te zien al die batiks bij elkaar. En wat de LE betreft: jaja, die kleine rondjes komen er nu aan! Dit deel ziet er al vast goed uit.

Pauline zei

Batiks om je vingers bij af te likken, ik verheug me op deze bloghop om te zien wat hier mee gemaakt gaat worden, dat gaat spetteren, dat zie ik nu al!
Heerlijk dat Axel er warmpjes bijloopt, de weersomslag was dan ook wel erg groot!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.