Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










vrijdag 21 februari 2014

Framed Flowers applicatie BOM deel 2



Zoals jullie zien, zijn deze maand bloemen met heel veel puntjes! Maar ook met heel veel mogelijkheden dacht ik zo. ;)
Je hebt er het basispatroon en het bloempatroon deel 2 voor nodig.




Omdat ik een paar vragen kreeg over de omlijsting van de bloemen, hierbij nog een kleine uitleg. Ik denk dat de foto's meer zeggen dan heel veel woorden. 



Maar het is dus de bedoeling dat de achterkant volgens het basispatroon naar binnen wordt gevouwen. Als je het lapje voor de achterkant op maat knipt en dan in vorm strijkt, is het een fluitje van een cent om alles netjes in te lijsten. :)

Met hieronder het ingelijste blok nummer twee, alleen in vorm gestreken.



De uitleg van deel twee van de Framed Flower BOM staat weer klaar onder het tabblad hierboven!

10 opmerkingen:

Corina zei

Wat een mooitje Gina! Leuk om weer mee aan de slag te gaan!

Elizabeth zei

Ja, het is weer de 21e....! Wat een leuke bloem is dit..
Mijn lapjes liggen al klaar, deze maand worden het wit-tinten. Maar eens uitvogelen hoe we dat gaan aanpakken. Helaas kan ik het bloemenpatroon niet openen, het basispatroon wel... Ik stuur je nog even een mail!

Maar weer bedankt voor het mooie ontwerp! Ik geniet er van... groetjes van Elizabeth

baukje zei

Leuk weer, maar het moet nog even wachetn , ben te druk met andere dingen. Geeft niet dan kan ik alvast nadenken over welke lapjes ......

Marian zei

Prachtige bloem, heerlijk het weekend aan werken, dank je wel.

AnitaS zei

Wat een leuke bloem weer. Gauw lapjes uitzoeken.

Pauline zei

Super, wat weer een mooi inspirerend blok!

Hobbyrita zei

Alweer leuke bloemetjes zijn het geworden! En een duidelijke uitleg hoe we ze moeten omkaderen, dankje!
Grtjes, rita.

Frederika zei

Leuk hoor. De kleurencombinatie is erg mooi. Dank voor je duidelijke uitleg. Dat komt goed van pas.

Christine zei

Wat een machtige blok Gini, zo gaaf met die puntige bloemen.
Daar kan ik mijn ei wel in kwijt.
Ik moet het Woensdag eerst even uit laten printen door Eric, ik heb er zin in om te beginnen aan deze uitdaging.
Het lijkt me nog niet makkelijk.
Bedankt voor deze reuze leuke nieuwe blok.
Knuffels Chrissie

Jacintha zei

Deze is superrrr leuk en ook niet zo moeilijk om te maken, toppieee thx!!!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.