Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










dinsdag 11 maart 2014

Lentewerkjes



De lente is weer in het land en wat krijg ik daar een energie van!
Fietsen en wandelen in het Staphorster land en in een dunner jasje. Natuurlijk m'n fototoestel mee en dan moet je die bloesems wel op de foto zetten hè. ;)


Thuis krijg ik weer zin om hele oude ufo's op te pakken. Dit lijstwerk is nog van.... 
januari 2012.

Naar een idee uit één van de boeken van Yoko Saïto. Appliceren en daarna borduren en quilten. Nu alleen nog precies passend in een lijst maken.  Wordt vervolgd!




Afgelopen tijd had ik last van het breivirus. Echt niet handig als je eigenlijk geen tijd hebt om te handwerken! Maar goed, eerst stofzuigen, dan één pen breien, dweiltje over de vloer, één pen breien enzovoort. Zo ben ik toch een heel end gekomen! :)

Begonnen op 21 februari en af op 4 maart. Het patroon was tijdelijk gratis op Ravelry en heet Wrapette. Een goed en duidelijk patroon. 
Deze clubcrea is weer af en ik ben weer wat sokkenwolletjes kwijt. 
Nog even blocken en dan kan hij de verkoop in. :)


Natuurlijk ben ik ook weer wat verder met de Porthole Square. Lekker onderweg werkje. Er hoeven alleen nog maar een stuk of twintig lichtgrijze vierkantjes bij en dan kan hij al in elkaar gezet worden. Ik ben van plan er een hele brede rand omheen te gaan haken. Misschien zoiets als ik om de Dutch African Flower blanket heb gemaakt. Lekker wild om die strakke vierkantjes.  


Het komt hier wel weer te staan als het af is. :)


6 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Last van het breivirus, haha, heb ik al heel lang, niks om je zorgen over te maken! Je wrapette is echt heel mooi geworden, maar ook die porthole squares zien er prachtig uit, dat wordt vast een mooi geheel!
En ufo's heb ik hier ook genoeg liggen, zal ik er een paar brengen??? Die worden ooit wel afgemaakt.
Grtjes, rita.

Frederika zei

Nou je hebt de voorjaarsdraad goed opgepakt zeg. Wat weer een creatieve acties. Je Porthole square ziet er erg mooi uit.

Corina zei

wat een heerlijk zonnige foto's van je leuke projecten!

Christine zei

Nou moe Gini, wat een werk heb je weer verricht deze week.
Kijk, dan komen die rondjes echt mooi uit met zo een vrolijke rand, beter als een vestje ervan te maken hoor.
De colletjes zijn echt leuk, daar ben je zo vanaf denk ik.,
Ik hoop dat het nog lang lekker weer blijft, heerlijk fietsen, en genieten.
Doen wij ook hoor.
Knuffels Chrissie

Pauline zei

De lente doet je echt goed, wat ben jij lekker bezig!

ElbeGlück zei

Danke das du dich bei mir eingetragen hast als Leserin, freu mich das es dir gefällt, fühle dich bei mir wohl!

Deine Decke ist wunderhübsch, die Grautöne würden mir auch gefallen :)

Liebe Grüße zu dir Heike

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.