Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










maandag 21 april 2014

Framed Flowers Applicatie BOM deel 4


Deze maand is het Framed Flowers blok echt wel een makkie. Mag ook wel eens voor de verandering. :)


Het is namelijk alleen een kwestie van wat cirkels appliceren.






Alles op maat maken, wat ik met mijn malletje doe.



Daarna met wat borduurwerk en nog wat extra borduurwerk in de vorm van Franse knoopjes afmaken.
Toch weer een leuk bloemetje geworden. :)


Onder het tabblad Framed Flowers bovenaan de pagina staat weer een uitgebreide uitleg. 
Het basispatroon staat nog steeds klaar en de bloemtekening voor deel 4 ook.

3 opmerkingen:

blauwruitje zei

Makkie of niet ik vind hem prachtig en doe het je niet zomaar na hoor.

Christine zei

Het is weer een leukie Gini.
Ik heb haar al uitgeprint, misschien dat ik straks al kan beginnen.
Ze zal het "goed' doen tussen de vlinders en de andere bloemen..
Bedankt weer voor deze SUPER bloem.
Knuffels Chrissie

Pauline zei

Wat een verrukkelijk ontwerp presenter je deze maand weer, super, wat mooi en die lollypop stof brengt zoete herinneringen!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.