Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










dinsdag 6 januari 2015

My Mystery Mitts


Oftewel M.M.M.'s
Een snoeperige naam voor deze wanten zonder duim en vingers, helemaal in deze kleuren. :)
Het patroon van Deborah Tomasello is gratis deze maand. Ik dacht dat de inschrijving hiervoor al gesloten was, maar iedereen kan nog steeds meedoen!

1_small2

Meestal spaar ik zulke patronen eerst bij elkaar om te kijken of ik het eindresultaat eigenlijk wel leuk vind. Maar deze dame had daar een ander idee over. Als je mee wilt doen dan plaats je een foto van de eerste clue. Dan pas krijg je de gegevens voor de tweede clue enz. 
Dus vandaar dat ik opeens, helemaal zonder planning, deze mitts aan het breien ben. :)



Het garen is Drops Baby Merino van Garnstudio en o zo zacht om mee te werken! 





Het boordje hierboven is clue 2.
Links clue 3 's avonds gefotografeerd met mijn oude camera. Rechts clue 4, ook 's avonds gefotografeerd en op dezelfde tafel, maar dan met mijn nieuwe camera.

 Ja, ik ben vandaag een heel tevreden mens. :)


Natuurlijk heb ik clue 3 nogmaals gefotografeerd en wel met daglicht.  Want er moeten immers toch twee M.M.M.'s gebreid worden en het is leuk om te werken met een nieuw toestel. :)



Met mijn hand erin kun je goed zien dat het niet lang meer duurt voordat de eerste M.M.M. af is.
Toch zouden er zo'n 9 clues in totaal komen. Ik ben benieuwd.




Maar wat ik me nog steeds afvraag; wat moet ik met dat lapje dat ik als clue 1 moest maken? 
Wordt vervolgd!

4 opmerkingen:

nelleke markesteijn zei

hahaha, wat een slimme KAL dame!! Wel met leuke wanten als resultaat.
Met een enige foto van de boord als bloem!!!
En dan dat witte lapje: dat moet je vast met Kitchenerstitch vastzetten op de duimaanzet ;-))).
Groetjes, Nelleke

Karin zei

Mooooi! Ik ben ook benieuwd waar clue 1 nu voor dient!

Corina zei

mooi hoor, en nu ben ik intussen ook nieuwsgierig waar die eerste clue voor is...

Elizabeth zei

Prachtig breiwerk, Gina! En ja ... hoe zal het verder gaan?

groetjes, Elizabeth

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.