Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zondag 10 april 2016

Ufodag!


Eindelijk, ik ben weer begonnen met Home Street.
Zo leuk om alles een beetje te versieren met borduurwerk.
Niet dat ik al ver ben, maar toch, weer iets verder dan vorige maand.


Toen had ik alleen wat ideetjes met een blauwe verdwijnstift getekend. Maar nu zijn er al wat Parijse knoopjes en staafknoopjes geborduurd. 
En ik zo pak ik het ook wat eerder dan wanneer alles opgeruimd is. ;)


Mijn DMC borduurgarens en de klosjes katoenen applicatiegarens liggen nu naast mijn stoel. Heel handig, zo hoef ik niet steeds naar boven voor een ander kleurtje garen.


Het schaarhekje is gemaakt van een restje stof. Door alle zoompjes naar binnen te duwen bij het appliceren, werd alles bol. Natuurlijk kon ik het aan de achterkant openknippen zodat het plat zou worden, maar ik vond het leuk zo.
Eens kijken wat ik nog meer aan bloemetjes kan borduren voor de volgende ufodag op tien mei!



Om te laten zien dat de lente echt volop begonnen is, een foto van een nestje mèt eitjes. Het is met een van de laatste maartse windstoten uit de nok van de schuur naar beneden gevallen.
Kleine winterkoning-eitjes in een donzig holletje. Ik hoop maar dat ze weer een nieuw nestje gemaakt hebben op een veiliger plek!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.