Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










maandag 10 juli 2017

Ufodag - nieuwe ufo, de Quilted Diamonds


Nadat mijn vorige ufo (unfinished object) eindelijk af was, heb ik voor deze nieuwe ufo gekozen. De Quilted Diamonds van Linda Franz. In 2011 ben ik daar enthousiast mee begonnen, maar ik begon toen met teveel dingen... ;)


Dus het boek en alle voorbereide blokken in een kistje gedaan, waar ik ze nu veilig en compleet bij elkaar terug vond. 


Ondertussen ben ik het niet meer helemaal eens met mijn keuze van diamantjes, maar voorlopig heb ik genoeg te doen. Al zou ik maar één diamantje per maand maken, dan komt dit kistje tenminste een keertje leeg.


Op mijn laptop vond ik nog foto's van mijn eerder gemaakte diamantjes die netjes allemaal in het kistje zaten. Op één na. Hier heb ik wel een foto van, maar geen mapje met diamantje. Ik ga er wel naar zoeken als het regent. :)


Het overzicht van de diamantjes tot nu toe.
Nummer 15 uit het boek, Reading aloud.


21, A token of the love of one of your oldest friends en 79, It is of all subjects my delight.


 Hierboven 45, A proof of friendship
Links 156, Four boiled eggs en rechts 80, Most deedily occupied.

122, Could you shrink from so simple an adventure? Met de achterkant erbij. Het is niet geappliceerd! ;) 



Als eerste diamantje heb ik buiten in de schaduw nummer 9 gemaakt, Patchwork counterpane. Niet zo kaarsrecht als ik het eigenlijk wilde, maar het begin is er! 


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie blokken. Ik weet hoeveel er in gaat zitten, want ik heb haar in het blauw gemaakt. Groetjes Liesbeth.

Guusje, zei

Wat een mooie blokken en wat goed dat je er weer verder mee gaat.

quiltmarjanneke zei

Goed bezig! Mooie kleuren!

Conny's-blog zei

Mooie diamantjes zeg en zo komt er altijd wel weer iets te voorschijntbij ons quilster toch ............liefs.conny

Conny's-blog zei

Mooie diamantjes zeg en zo komt er altijd wel weer iets te voorschijntbij ons quilster toch ............liefs.conny

Hobbyrita zei

Prachtige diamantjes, ik zou toch af en toe eentje afmaken, ze zijn echt heel mooi, dit wordt weer een hele mooie quilt!
Grtjes, rita.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.